Tunurr ekstra hiç bişey yapmıyorum bi kahvaltı bi akşam yemeği yiyorum düzenli süt içiyorum meyvemi yiyorum. Hatta kaşar kilo aldırıyor deselerde ben yemiyorum. İlk 3 ay pekmez içtim çok iyi beslenmiştim kuru üzüm,kuru dut falan. Şimdi yeniden pekmeze başladım. sizin ki de anladığım kadarıyla 2 kg bence gayet iyi 😇