Merbeyas adenimm_ 34 olduk 2.500 gram olmuş bebeğim fakat suyumda artış görüldü zaten perinatoloji takipliyim 🥺
Tubag1 adenimm_ Bende 35+3 pzartesi doktora gidicem kontrol var kaç kiloydu bebişiniz boyu nasıldı birde doğum tarihi için birşey söyledi mi
_nigarr24_ Konudan farklı sorum olacak,bilenler lütfen cevaplasın🥹 3 gündür devamlı değil de ara sıra mide bulanması gibi hissediyorum,bunun erken doğumla bir alâkası var mı? 34+5 haftalık hamileyim
Hilalebrar _nigarr24_ erken doğum belirtisi mi bilmiyorum ama tansiyonuna baktirmanda fayda var canım yüksek tansiyon da mide bulantısı yapıyor. Ben genel bulantı sanıyordum megerse yüksek tansiyondan şuan erken doğum riskim var hastanede yattım ilaç kullaniyorum
Tugcekaraaaaa _nigarr24_ annem bütün çocuklarının doğumunun mide bulantısı ile başladığını söylemişti bende ebe arkadasım var onu sorduğumda dogum sırasında vücut bir horman salgılıyor o bazı insanlarda bulantı yapıyor yani doğumun belirtisi olabilir demişti mutlaka doktoruna danış
Birogretmenn 35+1 benimde bugün gittim 2167 gr dedi doktor 10 günde sadece 100 gr almış. Az değil mi dedim doktor beni tersledi normalde 2 haftada bir kilo için bir şeyler söyleriz filan diye. Gülerek girdiğim hastaneden ağlayarak çıktım. Anlayamadım kötü bişey mi söyledim
Merbeyas Birogretmenn bide ben öyle olmuştum terslemedi ama iki haftada bir kilo bakmanın daha sağlıklı olduğunu söyledi doktor iki hafta 2 kilo oldu sonra bi anda 2.500 oldu takma sen ölçümden ölçüme fark eder belirli bi haftadan sonra çok güzel kilo artışı oluyor sağlığı yerinde olsun inşallah
Patatesanne Merbeyas bebiş kilo aldığında karnınızdada büyüme oldu mu? Ve sizin kilonuzda artış oldu mu? Bende aynı dertten muzdaribim. 33+6 da 2000gr çıktı. Karın bölgesi 2 hafta geri dedi 36 da tekrar bakılacak 😔😔 karnım biraz büyüdü şuan azcık kiloda aldım ama çok kaygılıyım. Keşke kendim ölçebilsem
Merbeyas Patatesanne yok canım karnım zaten benimde küçük gören şaşırıyor karın büyüklüğü ile bebeğin büyüklüğünün bir anlamı olmaz yemene çok dikkat et bu haftalarda başlayacak hızlı kilo artışı bizde doktor geri falan demedi 32 de 2000 33 de 2000 çıktı aaa hiç kilo almamış hocam dedim her hafta kiloya bakmak doğru değil bilseydim bakmazdım falan dedi birde geride falan değil annesi haftası ilke gayet uyumlu sıkıntısı yok dedi içini ferah tut emin ol bi gittiğin de kilo atağı yapmış olur 😇😇🧿🙏🙏🙏
Patatesanne Merbeyas inşallah ya bir ümitle bekliyoruz cuma gününü inşallah üzmez bizi prensesimiz 🥹🥹
_nigarr24_ Hilalebrar tansiyonum yüksek zaten. 120/80. Hep böyle oluyor ya da 110/70. Aslında benim normal tansiyonum 100/60
_nigarr24_ Hilalebrar doktorum fazla ilaç kullandığın için miden almıyor dedi. Sancılarım için ağrıkesici kullanıyordum + 4 vitamin
Yldzhra 35+3 benim de haftaya cuma gidicem randevuya hareketleri bazen çok sert bazen uzun süre hareket etmiyor endişeleniyorum sizin de öyle mi
Mom12yes Yldzhra aynen canim gittikce agirlasiyoruz bacak agrsi bel kasik bugun berbatim huc rahatim yok