ogretmenHnmm Yusufayazin__annesi pembesi var bir de mavisi vardi canim pembesi yanlış hatırlamıyorsam inofolic mavici inofolic combi idi
ogretmenHnmm Yusufayazin__annesi bildigim kadariyla ayni ama sen yine de arastir bende pco vardi yumurtaları geliştirsin diye almıştım
ogretmenHnmm Yusufayazin__annesi deneyebilirsin canım benim klomenle gelismeyen yumurtalarim onunla ayni ayda ikinci seferde gelişti öyle hamile kaldım geç dollenmeyle oldu
Buketedaa Yusufayazin__annesi imom omega hem folik asit hemde takviye edici doktorum gebelik düşünüyorsan hiç bir sıkıntı olmaz iç dedi günde 1 kez
Hnd3535 Yusufayazin__annesi regenesis max aldım yeni hamileyim. İçinde 4000 mcgr folik asit olsun yeterli
Babyannesii Yusufayazin__annesi Vücut kilo endeksine göre ben 25 in altında olduğum için pembe kutu kullanmıştım üstünde olanlar mavii