Arkadaşlar bebeğin eşyalarını hazırlamaya başladık ve inanın emzikleri kaynat kurut çok uzun sürüyor hamilelik alışverişi yaparken gereksiz gibi düşündüğüm sterilatör sanki elim ayağim olacak gibi sizin kullanıp memnun kaldığınız var mi ya da mamma joo düşünüyorum bu ara bu ürünü kullanan var mi