Mlke987 benimde aynı 26 haftanın başında başladı sol kasıgım günlerdir ağrıyor çok ayakta kalıyorum bu ara ben ona yordum ama bilmiyorum yarın 27 olacağız hala ara ara ağrı oluyor bazen ağrı karnıma kadar çıkıyor dediğim gibi çok hareket ediyorum bu ara ben ona bağladım biraz dr da sormadım