34+5 haftalığım ve hala çalışıyorum… gece ansızın giren kramplar, zaman zaman yalancı sancıdan veya sürekli tuvalete gitmekten uykusuz kalma veya rahat uyuyamama, yürümekte zorlanma ve yürürken kasılma gibi zorluklar yaşıyorum. Kasılmalarımdan dolayı sabah akşam adalat kullanıyorum ve progestan fitil kullanıyorum. Bebeğim 32. Haftada hala dönmemişti, umarım 36. Hafta kontrolümde dönmüş olur 🙏 Doğum çantamı ne olur ne olmaz diye 32. Haftadan hazırladım merak eden olursa içindekileri paylaşabilirim🌸 çok az kaldı sevgili gebe arkadaşlarım inşallah bizler de en kısa zamanda yavrularımızı kucağımıza alıp bu zorlukları güzel bir şekilde anacağız😂🌸💜