bebislerhakkinda Çalışabilir raporu alıp da zorlananlar oldu mu ,daha sonra kadin doğumdan rapor yazdirilamiyor işe gtmek zorundasın sadece başka bölümden alınıyor ya onu nasıl yaptınız
Eksijelibon bebislerhakkinda istediğin an çalışamaza çevirirsin canım. Aktif işe gitmek zorunlu. Rapor veya yıllık izin alırsan . Analık izninden düşüyor direk.
Csymnt Çalışabilir raporu aldıktan sonra , kötü hissedersen calısamaz seklinde tekrar rapor alabılıyorsun diye biliyorum.
Eksijelibon bebislerhakkinda öyle canım hiç zorlama kendini. 1-2-3 hafta dayandın dayanamadın ne zaman istersen çalışamaza çevirirsin
Csymnt Hafta raporunu tam 32+0 da mı almalıyız? 32+3 de randevum var o zaman almıs olsam sıkıntı olur mu bılgınız var mı?