ggunesraa ben daha doğum yapmadım fakat kuzenimin başına gelmişti maalesef sürekli bebekle inatlaşma durumu yaşadı yapılan baskılardan dolayı ve sonunda meme reddi yaşadı emzirme danışmanlığı alabilirsin ya da gittiğin hastanenin bebek hemşireleri yardımcı olabilir, farklı pozisyonda emzirmeyi deneyebilirsin, hiperlaktasyon durumu varsa da meme reddi yaşayabilirsin yani tek bir şeye bağlama. Sadece tek bir şeyi unutma bebeğine en iyi bakabilecek kişi sensin sen stres yaparsan sütün kesilebilir o insanlardan daha önemli senin sütün ve bebeğinin emmesi. Umarım en kısa zamanda çok güzel emmeye başlar 🙏🏻