Asl-Ert1 benim ilk çocuğum sağlıklı ikinci niyeyse genetik hastalık oldu eksiklikleri vardı vs ve gebelik sonlandi 14 haftalıkken. Şimdide yeniden hamileyim.fetal DNA testi yaptır diyor bende korkuyorum yaptırsam yaptirmasam zaten kötü zamanlar geçirdim 10 ay oldu düşük yapali