gizem3435 Merhaba Bebeği doğan hanım arkadaşlardan yardım istiyorum. Siz bebeklerinize rotavirüsü aşısı yaptırdınız mı? Doktorumuz önerdi ama sağlık ocağındaki hemşireye soruyorum çok yaptıran var mı iyi mi diye fakat cevap vermedi. Siz yaptırdınız mı?
CmreKsidar gizem3435 rota virüsünden ölen bir çok bebek var bence ciddi bir hastalık evet aşı olsada yakalanabilirler ama hafif atlatır. Bence aşıların hepsi yaptırılmalı böyle bir risk asla almam.
Cekilmezbirkiz gizem3435 ben oğluma 6 yıl önce yaptırmıştım 2-4 aylıkken veya 3-5 aylıkken tapılıyor 2 ay arayla ve 5. Ayından önce tamamlanması gerekiyor. Ücretli bir aşı şimdi doğacak bebeğime de yaptırıcam inş en kısa zamanda sgk kapsamına alınır
usenmedimyaptimbirvelet Daisy0000 peki bebekler allah korusun o hastalığa yakalanınca ne gibi tedavi uygulanması gerekiyor
Demirhan_baby Bizde 2.5 aylık olacağız, doktorumuz 3.ayda yapalım rotavirüsü aşısını dedi. 2 hafta sonra yaptıracağız bakalım.
Daisy0000 usenmedimyaptimbirvelet Onu bilmiyorum ama ben yaptıracağım, çevremde aşı sayesinde hafif atlatan bebekler oldu.. Aşısı olmasa belki daha büyük sıkıntı yaşanırdı.. Riske atmamak lazım
Dlkzz gizem3435 Canım 3 gun önce yaptırdım özel bir aşı. Ağızdan veriliyor ve yaptırılması gerekiyor bu virüsten olen bir sürü bebek var. Bir ebeveyn olarak çocuğumun aşılarını yaptırmam gerekiyor. Böyle bir şeyi görmezden gelip sağlığını tehlikeye atamam.
Kalbiimde2can gizem3435 ben bütün asilarini yaptirdim hic yaptirsammi yaptirmasammi diye düsünmedim allah korusun tabikide asiya ragmen hersey olabilir hersey allahtan ama en azindan asisini yaptirmayip o pismanligi yasamam keske yaptirsaydim daha kolay atlatirdi diye.
Denizinci gizem3435 ben yaptırdım ilk bebeğime. Çok önemli bir aşı. Ücretli bir aşı. Devlet karşılamıyor diye biliyorum
Elaninannesii01 gizem3435 kesinlikle yaptırmalısın rota virüsü ağır geçiren çok çocuk var enazından aşılı olursa rota virüsü olsa bile hafif atlatıyorlar doktorlar kesim yaptırın diyor 2 doz olarak yaptırmıştım ben
defneemom gizem3435 ben yaptıracağım bu ayın sonunda. doktorumda önerdi. rota çok kötü bir virüs maalesef