Aslhnam Doktorum nöral tüp defektine baktırdı kan aldılar 15+4 günlükken bu sırtında delik vs oluyor mu diye sonuç böyle ama sabahtan beri ağlıyorum ne demek istemiş Burda sonuç ne olur yalvarırım yardım edin bileniniz varsa ? 
Eksijelibon Aslhnam canım senin değerlerine sahip 750 kişide 1 inde görülmüş demek sende var demek değil risk bu. Fetal dna testi yaptır yüzde 99 sonuç için . + detaylı ultrasonda perinatolojide belli olur sorun olup olmadıgı
Deniz_den Aslhnam merhaba, içinizi ferah tutmaya çalışın. Defektli denilen ama sapasağlam doğan bebek hikayeleri biliyoruz. Duaya sarılın 🤲🏻❤️ her zaman her konuda herşeye ihtimal var ve bu hepimiz için geçerli , o yüzden güzel düşünelim ki güzel olsun 🫶🏻
Mervosssse Aslhnam Asla ağlatıp kendine bebeğine eziyet etme. Aynı durum benim başıma geldi. Doktor direk yüzüme dedi omuriliği kapanmamış bebekde sıkıntı var diye. O küçücük riskten bile bunu soyleyebiliyorlar ne sinir bozucu. Fetal DNA yaptırdım temiz cikti. Detaylı ultrason da dakikalarca baktılar bebeğime hiç bir şey yok. Korkma sen bu sadece risk. Fetal DNA yaptır yeme içme yaptır tek diyeceğim sana bu
Aslhnam Eksijelibon detaylı ultrasona gircem temmuz da orda gözükür dediler doktorumda gayet güzel dedi ama işte sonuç böyle yazınca ağladım durdum ☹️☹️☹️
Aslhnam Deniz_den çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz içinn içim biraz da olsa rahatladı dua edicem bol bol Allah’ıma
Aslhnam Onemother1 hayır aksine açıklık yok kan tahlili böyle çıkmış doktorum sınırda gayet güzel dedi ama ben evhamlı birisiyim sizede sorma istedim tüm ölçümlerim çok güzel şükür rabbime ama neden kan tahlili böyle oldu
pandasever Aslhnam doktordan iyi kim bilebilir ki. Burası sadece bu konularda kafa karışıklığı. Uzman olunmayan konularda sadece bilimsel olmayan yorum yapılabilir o kadar. Doktor da temiz demiş zaten.
Onemother1 Aslhnam kan tahlili bir ihtimal sadece ki detaylı usg de zaten gözüküyor keşke tahlili boşuna yaptırıp kafanı karıştırmasaydın.benden böyle bi tahlil hiç istemediler
Aslhnam Onemother1 bende dedim kendi kendime keşke yaptırmasaydım kafaya taktım şimdi 1 ay ne yapıcam kafamda soru işareti ile 😬
Onemother1 Aslhnam bence hiçbi sorun yoktur içini ferah tut boşuna bebeğini de strese sokma unut gitsin o testi ni sorun olsaydı kendi doktorun da görürdü zaten
Aslhnam Onemother1 çok doğru söylüyorsun 🙏 çok teşekkür ederim güzel moral verdiğiniz için Allah razı olsun sizden ♥️ annelik ne kadar zor bir şeymiş doğmadan bunları düşündürüyor ise insana doğunca çocuğuma bir şey olurmu düşüncesi yer bitirir insanı rabbim tüm annelerimizin evlatlarını onlara bağışlasın (amin) 🤲🥹