Kızlar ben 10 haftalık hamileyim uzun yola çıkmam gerekti bir gün öncesinde doktor kontrolündeydim bir sıkıntı yok dedi doktor çok şükür doktor ne olur ne olmaz diye çıkmadan önce progestan iğne vurulmamı söyledi bende öyle yaptım herhangi bir sorunum olmadı çok şükür. Sık mola verip yürüyüş yaptım. Acaba sizde benimle aynı haftalardayken yolculuk yaptınız mı ?