nur_bebek34 İlk zamanlar hurma yemedim rahim açılır düşük olur diye. Artık yavaş yavaş yemeğe başlamalı mıyım. Miktarı her geçen gün arttırmayı düşünüyorum. Siz günde kaç tane yiyorsunuz
symag nur_bebek34 ben ona pek inanmıyorum nedense. İlk haftalardan beri yiyorum bende hiç birşey yok . İlk gebeligimde hiç yemedim açılma vardı mesela .
Deletedmom_116 Ben bastandir yiyorum bisye yok doguramadim 🤣🤣çok yeme sadece şekerin yükselir ama gd bile kalmissin
heg33 Baştan beri nerdeyse sürekli yedim ben. O kadar yedim doğurucam şeklinde etki yarattığını düşünmüyorum canım.Bebek zamanı kendisi seçiyor gelişimine göre gerisi fasa fiso