Güzel anneler selamlar 🥰
Sormak istediğim bişey sizlere. Çok şükür düşe kalka acaba bişey mi oldu diye diye 11.haftaya geldim 😄 ama fark ettim ki son zamanlarda göğüs ağrım azaldı dolgunluk gitti sanki sizlerin kaçıncı haftada azalmıştı ? Ve böyle olması normal mi geçip tekrar başlayan var mı? Bulantım zaten çok olmadı başından beri bir hafta falan hafif oldu şimdi o da yok çok nadir oluyor bazen. Ama karnım hafiften şiş ve dokununca bir tarafı daha sert. Kanama falan yok ama işte korkuyorum acaba bişey olduğu için mi diye. Cevaplarsanız çok mutlu olurum 💐