Nidaylmz Ay bi de benim düzenli bi doktorum yok ya resmen hamilelik boyunca doktor doktor gezdik devlet hastanesi tabiki özel kadar ilgili olmuyorlar ama yine de imreniyorum böyle doktoruyla sürekli iletişim halinde olup her sıkıntılarını söyleyenlere..
Ben de her gittiğim doktora her muayenede baştan sona kendimi hamileliğimi kısa visitleyip öyle muayene oluyorum kendi sorularıma süre kalmıyor hatta doktorlar kibarca beni odadan kovuyorlar seni dışarı alalım sıradakiiii diye🙄 doğumda da napcam bilmiyorum bir doktorum yok, o an galiba gözüme kestirdiğim bir hastaneye gidip doğurucam Allah yardımcımız olsun hepimiz sağlıkla doğuralım da:)