Kızlar 3 ay 12 günlük bebeğim bu sabah yanımda yatıyordu gaz çıkardı ama baya çok dedim bezini değiştireyim açınca az bir şey yapmış tam değiştirirken bir daha yaptı su gibi fırladı gitti normal kakasından biraz daha sıvıydı. Dün gecede karnı sertti huzursuzdu biraz elimle yumuşattıktan sonra uyudu gündüz de haliyle sıvı kakası olunca aklıma rota geliyor daha önce post açtım çok kafama takmış bulunmaktayım ne yapmalıyım bir dahaki bezini takipleyip öyle doktora gitmek istiyorum. Rota aşısı haftaya salı günü olacak. Kokusu yok, ateşi yok,keyfi yerinde ama ben çok tedirginim ishali kesmek için ne yapabilirim lütfen cevaplayın aşırı üzgünüm inşallah korktuğum şey değildir