defneemom Asyos34 ayy ben hamileyken de çok yaşadığım ama doğumdan sonra aşırı aşırı yaşamaya başladım haftaya çarşamba randevu aldım gideceğim. 🥲
Dnzglsm_123 Asyos34 hazımsızlık çok yaşıyorum ben. En az 2 saat sürüyor. Çok acıkıyorum yemeğe de birden yükleniyorum. Muhtemelen az yemek lazım.