Bir haftadır adet sancısı gibi sancım vardı pzt Dr kasılmalarin ve sancin çocuk kanalda ondan dedi iki gündür bacaklarıma vuruyor ağrısı dünde daha artınca duşa girdim belime bacaklarıma sıcak su tuttum iki kez bir sabah bir ikindi saatlerinde girdim ağrılarım azaldı sonra çocuğum olduğu yerde silindir gibi dönme başladı sürekli fazla idrar çıktım akşam sertlesme basladi midemde hazımsızlık şişkinlik gaz oldu durduk yere gece de devam etti sabah kadar uyumadım ağrıdan siskinlikten sabaha doğruda ishal olmuşum karnım küçücük kalmış iyice düştükçe düştü hala karnım sert ve ağrıyor doğum belirtileri mi yoksa bekleyim mi ayın 11 sezeryan olucam bilemedim gebelik haftam da 37+4(erken doğum riskine karşı 36 haftalıkken iki doz ciğer geliştirici vurdular gelişimi birden artmıştı üç dört gün içinde 300 Gr almisti )