Eslemece normaldir diyip erteleme bence benim hamileliğim boyunca karnım hep sertti nts içi3çok erken olmasına rağmen doktor 21. Haftada ntsye bağlamıştı karnımdaki sertlikten dolayı ciddi bişey çıkmamıştı çok şükür ama doktor karnının sertliği beni korkuttu demişti