Merhaba canım anneler,
Geçen cuma kontrole gittiğimde doktorum suyumun fazla olduğunu söyledi ve dikkatli beslenmem gerektiğini yoksa durumun biraz ciddileşebileceğini söyledi. Şu an 32+3 üm, biraz durumu internetten araştırayım istedim ancak araştırdıkça korkunç şeyler çıktı karşıma, bebeğin plesentadan erken ayrılıp erken doğuma sebep olabileceğinden tutun da doğumun hemen başlatılmasına kadar😔 sonrasında da küvezde kalması vs vs gibi süreçler😔😔 daha önce bu durumu yaşayanlar lütfen fikir verebilir mi acaba, ne yapmalıyım nasıl düzeltebilirim bu durumu?🙏🏼😔