Kızlar dün şiddetli makat ağrım oldu aynı zamanda kasık. Yani saatlerce kendime gelemedim. Akşam saatleri afedersiniz bir gazım cıktı ancak öyle rahatladım biraz. Ama bununla birlikte olan kasık ağrısına anlam veremiyorum. Ve bebeği aşırı aşağıda hissediyorum sanki çıkacak gibi o derece aşağıda. Bunun dışında ne sertleşme var karnımda ne de adet sancısı gibi bir ağrı. Yine de kuşkuya düştüm doğum belirtisi olamaz dimi? ( bunun icin doktora mesaj atmak istemiyorum bir hafta sonra yanına gideceğim) . 32+3