Elaylama Merhabalar, bebekleriniz ne zaman doğum pozisyonuna girdi hanımlar? Benim kızım 27'den beri kafa üstü duruyor da. 🤨 şuan 29+2 oldu daha.
Elaylama fatmff vallahi yüreğim kalkıyor. Fazla ayakta kalmaya hiç gelmiyor çocuk böyle tersken. İki elide hep belimin kenarlarında neredeyse sırtıma değecek. ☺️ İzne ayrıldım bu duruşu yüzünden.
Nergs199 Bnmde 30 haftada gttiginzde kontrele dönmüş dedi .ondan sonra ayakta kalamiyorum hiç yürüyemiyorum artık 😣