Kızlar Dün hastaneye gittik. Nstye girdim 3. Nst kontrolumdu. Ve her kontrolumde oldugu gibi bundada agrim ve kasilmalarim cikti. Doktor bu sefer alttan muayne etti. Acilman gozukuyor dedi ebelerin yanina git sana agri kesici serum versinler sonra tekrar nstye gir yoksa 1 hafta 15 gune bebek gelecek gibi gorunuyor dedi. Neyse dedigi gibi gittim serum yedim nstye baktilar ama agri kesiciye ragmen sancilarim gitmemis. Bende ne agri var ne sanci hiic bisey hissetmiyorum ama karnim cok kasiliyor ve 1 dkdan daha uzun suruyor kasilmasi.nerdeyse her elimi degdigimde sert olmus oluyor. Ben dogum sancimi nasil anlayacagim. Benim anlamam icin ya agrimin yada kanama veya suyumun gelmesi lazim yoksa ben anlamam töbe😅 hem heycanliyim hem de korkuyorum bi yardim edin sizce erken dogummu olur gercekten.