Pnardadas merhaba canım. Devlete karşı önyargılı olma bence. Doktorlarda insan belki normalde iyidir ters bi zamanına denk gelmişsinizdir ☺️ Yada içiniz rahat etmicekse başka bir doktora görünün. Özele gitmeyede çekiniyo insan haklısınız çünkü direk sezeryena yönlendiriyolar 🤦♀️ Ben hem özele hem devlete gidiyorum çok da az bi zaman kaldı hala nerde doğum yapacağıma karar vermedim hakkımızda hayırlısı artık 😂 bu arada kendini üzme ilk haftalarda bende çok iştahsızdım hiçbirşey yiyemiyodum ve bulantım çoktu. Sonradan düzeldi sizinde düzelir inşallah. Demir ilacı bende ferifer kullanıyorum diğer haplara göre o çok daha iyi çünkü kabızlık yapmadı bende diğerlerinin aksine ☺️İçmeye çalış bence onu değerlerin düşükse