Yareneylul brcn_ynky14 geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah ben ilk hamilelğimde 6 aylık hissetmiştim ilkten sonrakileri erken hissediliyor diyorlar o yüzden sordum bende 13 haftalık hisseden bile varmış
Serenayyyyyy Yareneylul evet ilk hareketi alt kısımdaydı şimdi göbek çevremde bazen yine alt kısımda tekmeliyo kafasına göre😀
Serenayyyyyy brcn_ynky14 sizim hissettiğiniz kalp atışı bebişinizin hareketi kiloluysanız yada haftaya bağlı olarak geç Hissedebilirsiniz doktorum öyle demişti