Satinur_66 canım merhaba dün gittim doktor yine erkek dedi ama ilk başta bacak Arası bildiğimiz kız gibiydi bomboştu hatta doktorda baya baktı oynattı falan sonra yukarıdan bi çıkıntı gösterdi hatta çizgi gibiydi bende hocam kızlarda çizgi olur sanki dedim yok bak erkek dedi ama bana görüntüsünü vermedi bu sefer bende gittim erkek kıyafetleri aldım ama aklım hala o bacak arasındaki görüntüde. Çünkü cidden başta baya boştu yani çıkıntı hemen gözükmesi lazımdı