Mrhlt 4+1 günlük hamileyim ve akintim var. Kokusuz kaşıntısız bi akinti sizce normal mi. Habire tuvaletim geldi sanıyorum zaten sık idrara çıkıyorum ardından beyaz sivi akinti oluyor sorun olabilir mi yoksa herkeste olur mu???? Yarın doktora gidicem ama yinede deneyimlilerden duymak istedim
Esra7261 Mrhlt hamilelikte akıntı çoğalıyor canım. Korkusuz renksiz olması önemli. Kaşıntı filan yoksa akıntı normal.
Mrhlt Ikizannesi1 daha önce bi düşük yaşadım o yüzden hapsursam korkuyorum🙊🙊 Umarım bi sorun yoktur:( buarada keseyi hcg kaç olunca görebiliyoruz??
Mrhlt songul123 ayın 15inde ilk kanımı verdim 252 idi c.tesi 455 cıktı. %70 artınca bende moral bozmamak için bidaha kan vermedim yarin vericem ☺☺😀
Mrhlt songul123 yani egerki ortalama 2 kat artarsa yarın 1800lerde olması gerekiyor lütfen dua et bana🤲🤲
Mrhlt Yalinn8 Teşekkürler hepinizden dua bekliyorum yarın tekrar kan vericem değerlerim guzel yükselsin bebeğim benimle kalsın bu sefer tekrar aynı acıyı yaşamayayım 🤲🤲🤲
Kiymetyakutt Yeşil renkte ve kokulu olmadığı sürece problem yok benimde o haftalarda öyleydi doktorum normal demişti endiselenme