Bende 30 haftalık hamileyim hamileliğin başından bu yana çekiyorum 1 hafta aralıklarla sürekli oluyorum beni en yıpratan hamilelikte bu oldu bebeğe zararı yok ama tedavi edilmezse sorun yaşarsın fitil ve krem verecektir doktorun söylersen hemen yazar ben kontrole gitmiyorum artık bu mantar için doktoruma yazıyorum aynı fitilden al diyor krem zaten evde hep bulunduruyorum çünkü dış kaşıntı beni daha zorluyor iç çamaşırı bile giyemiyorum bazen o yüzden çok dikkat et inşallah bebeğimiz doğunca geçicek❤️