ciceklianne Kızlar merhaba 10+4teyiz. Son 3 haftadır sağ bacağımda üst basen kısmında ağrı var. Bu hamilelik ile mi alakalı bir şey. Yaşayan oldu mu hiç. Ona göre doktora gideyim dedım
meltemdrn bende 15*3 haftalıgım aynı yerde benımde var bazen okadar baskı yapıyor kı yuruyemıyorum bıde calısıyorum bugun doktr kontrolum var sorucam bunun sebebını gıdınce
ciceklianne meltemdrn ya kemik ağrısı mı kas ağrısı mı sizinki ayırt edebiliyor musunuz. Sağ tarafıma yatamıyorum artık.
meltemdrn ben yururken yada bırden ayaga kalktıgımda yuruyemıyorum gıttım doktra magnezyum verdı bu gecırır dedı
FeyzaBkn Bendede olmuştu haftasını tam hatırlamıyorum ama banada magnezyum verdi 1 gün sonra baya hafifledi 2 güne geçti çok şükür
ciceklianne FeyzaBkn ben de yarın gideceğim çünkü gerçekten çok rahatsız ediyor artık magnezyum ben de diyeyim o zaman