Dün doktora gitmistim 1.5 yıl oldu bebek olmuyordu hormonlarim yüksek çıktığı için klomen başlatcaktı baslatamam yüksek hormonlar dedi oysaki çok ümitlenmistim. Vakit kaybetmeden arastirma hast.git dedi aşılama başlasınlar sana :( Evleneli 2 ay sonra anca 2 yıl olcak.Istanbul tıp Fak.hastanesine gitmeyi düşünüyorum oraya giden var mı? Birde aşılama için hangi şartları taşımam gerekiyor surec nasil oluyor önümüzdeki ay adetim bayrama denk geliyor o yüzden o ayda yandı gibi