Busrakuzeyasaf25 bn hamile kaldıgımı ögrenince deli gbi doktor aradım medikalparkta yasemin tontuşa da gitmiştim mesela ama çok soguk geldi.yani tamam bnm kadar heyecanlı olmasını beklemiyorum ama doktorların ama ne biliyim insan bi enerji yakalamak istiyo. Mine hanımı buldum sonra ve her muayeneden kahkalarla çıktık eşimle.eşim bile iyi ki bulduk mine hanımı dedi.en son dogumum da birsürü fotograf çektirmiş sağolsun hepsini gönderdi bana.norml dogum olsa eşimde doguma girecekti ama eşimi doguma almadılar sezeryan olunca iki kere dogum anında facetime aradı eşimi yaaa yerim ben onu😍