Merhaba benim bi kedişim var ev içinde gayet uslu sakin ama yolculukta tam bi canavar yani aşırı ağlıyor stres yapıyor. Sesi kısılıyo bağırdıkca. Doğum için memlekete uçakla gidicez bide aktarmalı olucak iki kez binicez tam kabus gibi 😑Kedimi nasıl sakinleştirebilirim veterinerde bu tür ilaçlar satılıyormu kullanan varmı