MomsAngelaes Merhaba ben 29. Haftadayım ve kız bebek bekliyoruz kaçıncı haftada doğurdunuz kız bebeğinizi merak ediyorum ☺️
hulya1406 MomsAngelaes ilk kızım 39+5 yani 40 ta oldu hiç ağrı sızım yoktu😀 Şimdi yine hamileyim 33 haftalık oldu doktor 39 da alıyoruz dedi 2. sezeryanım olacak.
Snnaadayi @MomsAngelaes ilk kızım 40+5 ikincisi 40+2 de doğdu şuan 36+3 haftalık hamileyim bebgimiz erkek bakalım bu ne zaman gelecek