Sabahtan bu yana hafif hafif tek taraflı kasık ağrım oluyor normal mi sizde yaşadınız mı
mguness44 bendede oluyor bazen sağ bazen sol 7+6yim normal diyorlar
ayanarta1 İyi bari ya sürekli devam edince tedirgin oldum
ayanarta1 Yakin zamanda kontrole gittiniz mi acaba
mguness44 bir hafta önce gittim diğer Çarşamba kontrol var