elifsen ben ömrümde canan Karatay izlemiş birisi değilim zaten ki siz etkisinde çok kalmışsınız sanırım 😊 ben hiç bir test derken kadına hiç bir testi yaptırmayın diye bir yorum yapmadım sartmi diye başlık açmış bende yaptırmak zorunda değilsiniz isteğe bağlı dedim .. şok olunacak abartilacak bir cümle olduğunu da düşünmüyorum 😉 2 li test falan yaptıracağımizda çünkü doktorum yaptırmak isterseniz randevu alın yapalım demişti …istemesem yaptırmazdim ..isteğe bağlı …abartılacak birşey yazdığımı hele ki şok olunacak bir yorum yaptığımı düşünmüyorum 😊iyi günler hanfendi 🖐️