Dişime karanfil koydum biraz hafifletti ama çok sıkıntılı bir durum sürekli mide bulantısı ve kusma yaşadığım için tetikliyor ağrıyı. Karanfili koyana kadar dişime kaç kere öğürdüm bilmiyorum 🤢 diş fırçalmayı özledim 😑 sadece parol içebilirsin demişti doktor ağrı olunca ama oda bi işe yaramıyor. Yarın kendi doktoruma gideceğim umarım bi çözüm bulur.