dilek6 tsh değerim ilk olarak 3,64 çıkmıştı gebeliğin başlarında.25 mg lık ilaç kullanıyorum en düşük doz. sonra yavaş yavaş düştü şuan 15 haftalığız 1,38 olmuş. T3 T4 değerlerim hep normaldi. Bende yarın dr gideceğim ilacı hala kullanıyorum her sabah. çok düşüyo gibi geldi bende o konuda endişeliyim kimisi yarım yada birkaç günde bir içiyormuş dr uma soracağım. 1.trimester da 2 nin altında isteniyor 2.trimester da 2,5 in altında isteniyor diye biliyorum