birmucize1 Kizlar gunaydin 3 tane test yaptim ucude ayni cikti daha oncede cok yasadim belli belirsiz cizgiler cikiyor adetime 4 gun var bu koyulasirmi sizce ? https://www.hizliresim.com/3kaz1iu
DuyguKays birmucize1 ben gördüm halüsinasyon görmüyorsam inanılmaz silik bi çizgi var hayırlısı olsun inşallah 🙏
naneliseker_ birmucize1 erkeklere hic güvenmiyorum. Benim hep kasette çıkmıştır. Para tuzağı bunlar, bende kaset alın
birmucize1 YuvarlanamayanPaanda cok cok silik ekran isiginizi biraz acip uzaktan bakin fotografta net deil
Maviijj Test için henuz erken bende sabredemezdim muhtemelen ama sabırlı olun adet günü veya gecikince tekrar denersiniz koyulaşma ihtimali tabiki var
birmucize1 naneliseker_ kiiizzz erkeklerin ne sucu var testte 🤣🤣🤣 saka bi yana kaset testlerde beni cok yaniltiyor ama onuda denerim adetim gecince
Mesure naneliseker_ erkeklere bende güvenmiyorum 🤣🤣 ama bende erken testle öğrendim kasette de çok silik çıkmıştı
minnosbirkiz birmucize1 çok silik görüyorum, bende böyle öğrenmiştim, kan verdiğimde 20li bi değer çıkmıştı, ama reglinize 4 gün varmış bekleyip o gün kan verirseniz daha iyi olur, artış takip ettirmek çok stresli oluyor ☺️
Nurrmerttt- birmucize1 Var gibi de yok gibi de bilemedim o kadar silik ki hayırlısı neyse o olsun inşallah çok kafanıza takıp stres yapmayın lütfen 🙏🏼🌸
designermoms birmucize1 ben de çok hafif bir çizgi gördüm ama daha erken ben adetime 5 gün kala direkt kan verdim onda bile çıkmamıştı sonra adet olacağım günden bir gün önce gece evde test yaptım pozitif çıktı kanda da çıktı Hayırlısı olsun inşallah ama 1 gün bile olsa geçmesini bekleyin daha iyi olacaktır 🙏🏻