Ilayy_da Merhaba, 40+2 haftalık gebeyim, dünden devam eden bel kasık ağrım var doktorum yakın bir hastanede de Nst çektirmemi istedi. Devlet hastanesine gitsem acilden Nst ye bağlarlar mı acaba?
Minaesra Ilayy_da evet bağlıyor ben kanamam var diye giderken kasik ağrısı olan birisi gelmişti ve Nst’ye bağladılar