Anneelif Kızlar merhaba. 30 haftalık gebeyim. Son 1 haftadır vajinamda ağrı ve batma oluyor. Sebebi ne olabilir?
Ela61 Anneelif aynisi bende de var hatta bugün hastaneye bile gittim birsey bulamadilar günde 3 kez magnezyum icmemi söylediler
Suleberkan Anneelif canım vajina kasları açılıyor genişleme yapıyor vücut kendini doğuma hazırlıyor artık rahim büyüdükçe vajinaya baskı yaparmıs bende o durumdayım şuan😑
Kubra1 Anneelif Bende de oluyor aslında bir sebebi Yok sanırım çünkü ben bugun doktora gittim ve bazen yürüdüğümüz zaman sürtme olduğu için bile olabileceği söylendi yine doktorunuza sorun isterseniz
2cocuk1bebek mucizemizibekliyoruzz canım konu dışı ama benim diğer hesabım silindimi yoksa bir süreliğinemi kapandı yorum beğeni yapamıyorum Bilgi verirmisin
deletedmom947 Anneelif bende 29+4teyim bununla ilgili post açmıştım ama yazan olmadı. Benim özellikle çok yürüdüğüm zamanlarda oluyor karnımın altında batma gibi bir acı. Sizin de öyle mi?
DanLa Anneelif 35. Haftadayım canım 24. Haftadan beri aynı şikayet bende de var. Bebeğim çok aşağıda baskı yapıyo o yüzden dedi doktorum. Magnezyumda çok kullandım ama bir faydası olmadı bebek büyüyüp baskı yaptığı için oluyomuş yani ☺️