Deletedmom_51 fizikcianne Philips avent aldım 0-6 ay oğlum kullanıyor, çok emzik bağımlısı değil ama bazen kurtarıcı oluyor, 6-12 daha almadım 4 aylık oğlum, 6.aya gelince yine Philips Avent alırım
birannis_ fizikcianne ben sadece 0-6 emzik 1 tane aldım çünkü ilk çocuğum emzik almadı attı o yüzden Buda emzik emmezse diye 1 tane aldım eğer emzik kullanırsa doğumdan sonra alırım diye düşündüm
heg33 Deletedmom_51 Bence hiç almayın duruma göre alırsınız.2 yaşında kızım hala 0-6 kullanıyordu 😁 6-18i kabul ettiremedim ben sonrada bıraktırdım zaten