Birhayalimvr tabi seve seve 😊 öncelikle ben devlette yaptırdım. İlk bir evrak toplama süreci oldu benden ve eşimden kan testi istediler, sperm testi, smear, hsg rahim filmi vs bunların hepsini yaptırıp evraklarını tamamladıktan sonra adetimin 3. Günü kontrole gittim doktorla görüştürdüler o gün dahil toplamda 5 gün boyunca letrol hapı kullandım (yumurtanın büyümesine sağlaması için ilaç), sonrasında 2 günde 1, yumurta büyünce de her gün kontrole çağırdı ben toplamda 3 kere kontrole gittim hızlı büyüdü yumurtam en son kontrolde çatlatma iğnesi vuruldum (yumurtam 22-24mm arasındaydı) 4üncüde aşılama günüydü. Aşılama günü idrara sıkışık olman lazım, eşinde o gün sperm örneği veriyor o örnekten hızlı ve sağlıklı olanlar ayrıştırılıyor sonra sana aşılamasını yapiyorlar. İşlem totalde 2-3 dk filan sürüyor hiç ağrı sızı olmuyor. Doktorum bana verdiği vitamin ve ilaçlara devam etmemi söyledi, ayrıca da progestan fitil verdi. Kısmetse önünüzdkei hafta kan verip sonucu öğreneceğim (15.gün) bu şekilde ☺️🌸