Arkadaşlar 21 haftalık hamileyim az önce pau nun bir videosuna denk geldim karaciğer hastası belirtileri benimle aynı. Daha hamileliğimin 12-13. cü haftalardan başlayıp hala devam eden sağ kaburga ağrısı,( sağ göğsümün altı ağrıyo), sırt ağrısı, kollarda güçsüzlük eklem ağrısı..
bunlar bu haftalardan beri normal mi var mı yaşayan ?