Ayseguls
Kızlar 37. Haftamdayım doktorum bugün kan sulandırıcı iğneye başlayın doğumdan sonra da devam edin dedi. Kiloya bağlı tansiyon olabilir doğum esnasında dedi. Pıhtılaşma riski olabilir belki önlem amaçlı dedi. Fakat bununla alakalı test vs bişey hiç yapılmadı. normal doğum düşünüyorum 37. Hafta çok geç değil mi böyle birşey için insanlar genelde son haftalarda iğneyi kesiyorlar. Başına böyle bişey gelen var mı?