Hilalttk16 ogrencianne35 ben sancıdan uyuyamıyodum kıvranırken hissettim 🥴🥴 daha önce de deprem geçmişim var 🥺 insan en çok bebeği için endişeleniyor 😬😬
ogrencianne35 Hilalilkan hiç 3.5 gibi değildi önce google da 4.0 yazıyordu öyle bir salladiki dolaptan bile ses geldi