Canım ben de en başından beri riskli gebelik geçiriyorum. Beşinci haftadan beri progestan kullanıyorum ve 23.haftaya kadar da pruloton iğne kullandım. Doktoruna görünmeni tavsiye ederim. 27.haftam da beniö yine lekelenmem olmuştu uçarak doktora gittim endişemiz çok iyi anlıyorum. Beşinci haftadan beri de yatıyorum, şuan 29 haftalık. Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun. Stres yapma bol su iç