Zzeyynep04 Merhaba hanımlar 31+4 günlük hamileyim ve tetonoz oldum hem ağrıdan hemde gaz ağrısından uyuyamıyorum.Kolumdan biraz şişmiş bebeğe bir etkisi olur mu ?
gizem_zybk Zzeyynep04 seni korkutmak istemem canim ama bana da 27 . Haftadan sonra yapmadılar riskliymiş ama çok yaptığını da gördüm
Sevalinkaa Zzeyynep04 19. haftamdayım Normalde Gelecek hafta ilk doz olacaktım ama dün sokakta kedi severken Ufaktan bir tırmaladı. doktorumda aşını ol dedi Her ihtimale karşı. hiç Ağrım yok. Siz bir doktora sorun yine de bebek için
1asel-duru Bişey olacağını sanmıyorum ama bu hafta aşı yapılıyor mu ben 20 li haftalarda yaptırmıştim
Zzeyynep04 1asel-duru doktorum son haftaya kadar yaptırabilirsiniz dedi hem ameliyat gibi bir durum olursa onda birşey olmasın diye de
Zzeyynep04 gizem_zybk inşallah birşey olmaz ya ama genelde riskli bir hamilelik olanlar için öyle diyorlar inşallah birşey olmaz bebeğime🥺
gizem_zybk Zzeyynep04 kötü düşünüp kendini de bebeği de sıkma canim bende bisey olacağını sanmam doktoruna bi sorsaydin
momayse94 Beni de 36.haftada çağırdılar 3.doz için en son 36.haftada yapıyoruz dediler ama emin olamadım