Sakakusu BETA değerim 6800 ken görünmemişti , doktor bu değerde görmem gerekli demişti ,aradan 2 gün geçti tekrar gittik göründü
şu anda 29,+5 iz çok şükür stres yapma ,
ben her zaman ilk aylar biraz bekleyip öyle doktora gitme taraftarıyım insanın piskolojisi bozuluyor çünkü