Nermins23 Selam her kese. 5+1 haftalik hamileyim. Doktor yarin muayeneye cagirdi. Sizce cok erken degil mi? Ben haftaya gitmek isterdim acikcasi, bilemedim 😐
Busraaa1014 Nermins23 Benimde şuan 5+1 canım yarın bende gideceğim yinede gidin bence kese oluştu mu herşey yolunda mı görürsünüz
Nermins23 YuvarlanamayanPaanda Hic sevmem vajinal usg😬 haftaya gitsem hem karindan bakar, hem kalp atislarini duyarim belki diye dusunuyorum😁
naneliseker_ Nermins23 vajinal istemesezen bakmiyor. Bende gebelere karşıyım öle bakılmasna zararı olsun veya olmasın
YuvarlanamayanPaanda Nermins23 kalp atışını duymak istiyorsan 7 haftayı bekle istersen ben 5+3 de gittim 10 gün sonra gel dedi ben 16 gün sonraya aldım daha kesin rahat gözüksün diye
naneliseker_ Nermins23 benim görünmedi 5+4 de göründü bence bekleyin sonra vesvese yapmıştım görünmedi die