Merhaba canım 30.haftadayım. Bu gece koydum bikaç bişey. Trendyoldan 6lı valiz düzenleyicilerden almıştım. Bebeğim için 3 yedek zıbınlı kıyafet koydum. 5 tane ağız mendili, 2 tane müslin örtü, 1 tane nohutlu ince battaniyeden koydum. Hemşireye vereceğimin içinde de bir hastane çıkışı var bir müslin örtü var 2 bez var. Kendim için alt üst pijama boydan sabahlıklı lohusa seti, 2 tane emzirme sütyeni, 10 tane kullanarak lohusa külodu, 5 tane göğüs pedi 2 tane de külot koydum. Silikon emzirme ucu, süt sağma aparatı da var. Şimdilik bunlar var birkaç daha ekleyeceğim fazla olanları çıkarırım zaten kalacağım 1 gün yada gece olacak 😊